ما شاهزیدیها آدم های عجیبی هستیم . و درست عین ........ با کار و تلاش و بدون مدیریت و مسئول بهترین و سخت ترین کار ها رو انجام می دیم و بعد خودمان خرابش می کنیم و خودمان هم دوباره می خواهیم درستش کنیم درست عین بچه ای که در روی شن های ساحل قلعه ای می سازد و بعد لگد کوبش می کند و دوباره یکی دیگر می سازد و... با سختی و خون جگر و اتحادی کم نظیر سالن ورزشی ساختیم و بعد سرد شدیم و حتی برای نگاه کردن هم واردش نشدیم و مسئول انتخاب کردیم و خودمان خوابیدیم و فقط یک تلفن و هماهنگی جهت باز سازی سقف را آنقدر کش دادیم تا کل سالن تخریب شد اگه در هر کشوری غیر از شاهزید بود باید مسببین تخریب که همان اعضای شورای ورزشی باشند باید محاکمه می شدند .ولی ما به آنها امید بستیم که باز سازی کنند . راستی خیلی ها می خوان فقط اسمشون باشه به هر قیمتی .... خدا به خیر کند
ما را در سایت به بهانه سالگرد زکریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49