مدرسه خواری یا مدرسه دزدی

خرید بک لینک
جهت بررسی وضعیت فرهنگ یک جامعه باید به مدرسه نگاه کرد و دید که زیر بنای فرهنگ آن در چه شرایطی پایه گذاری می شود متاسفانه جامعه کنونی ما به سرعت در حال عقبگرد و فاصله گرفتن از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خودش است تا جایی که مدارس را تخریب و مساجد و آرامگاه ها و قبرستان ها پر زرق و برق می کنیم . روستای شاهزید در طول تاریخ از روستاهای غنی فرهنگی بوده و تا جایی که علما و دانش مندان و روحانیون این روستا زبانزد بودند و آثار و کتب خطی موجود بیانگر این موضوع می باشد و در سالیان اخیر تعداد فرهنگیان این روستا هم موید این نکته است .دبستان روستای شاهزید از قدیمی ترین دبستان های آمل می باشد که حدود پنجاه سال پیش بازگشایی شد که به همت سپاهیان دانش و آموزگاران و مدیران مختلف دایر بوده و با تمام ناملایمات توانسته است ادامه حیات دهد .ولی اکنون متاسفانه خبر های ناخوشی به گوش می رسد .آن هم تیشه به ریشه ی این درخت کهن با دستان نا آگاهان خودی با بهانه های واهی .آیا قبرستان مهمتر است یا دبستان و این خشکاندن ریشه ی این روستای باستانی است و اولین قدم را هیات امنای امامزاده بدون تفکر برداشتند آیا خود امامزاده هم راضی به این کار بوده است ؟راستی اگر صادقید چرا مدرسه ای بهتر نمی سازید و در شرایط برابر جابجایی را انجام نمی دهید .با استفاده از رانت و نفوذ سیاسی و استفاده از دوستان جاهل و آشفتگی دولتمردان بی تدبیر سعی در پیشبرد اهداف سخیف خود دارید .آیا در نظر شما یک دبستان در بهترین نقطه ی روستا با حدود هزار متر حیاط برابر با خانه ای متروکه با 40 متر حیاط است .راستی بابت مدرسه خواری کی کی و کجا باید جواب بدهد ؟و من یعمل مثقال ذره شر یره
برچسبها: دبستان شاهزید, مدرسه خواری, مدرسه دزدی
+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم دی ۱۳۹۵ساعت 8:27  توسط شاهزیدی |
به بهانه سالگرد زکریا...

ما را در سایت به بهانه سالگرد زکریا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 23:26

صفحه بندی