ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
موضوع : افزایش حقوق معلمان
با سلام و درود .
متاسفانه هر ساله با نزدیک شدن ایام عید و افزایش حجم سفر های این اتحادیه زمزمه های نا خوش آیندی از افزایش حقوق معلمان به گوش می رسد که باعث اختلال در کار این اتحادیه و آژانس های سراسر کشور گردیده و از انجاییکه که اکثر رانندگان ما چند ساعتی از روز را هم معلمی میکنند و این اخبار باعث دلسردی آنان از کار شده و ساعات حضور انان کاهش می یابد از شما خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ فرمایید تا حداقل افزایش شامل حال معلمان شود .و یا با ترفند هایی مثل افزایش مالیات و بازنشستگی و کسورات قانونی و غیر قانونی دیگر سعی در بدهکار نمودن این قشر عظیم نمایید تا انان با دلگرمی بیشتری به حمل و نقل بار و مسافر بپردازند 0
قبلا از زحمات شما و تمامی مسئولان و روسای قبلی ریاست جمهوری به جهت رعایت دقیق و اهتمام در جهت کمک به صنعت حمل و نقل کشور تشکر و قدر دانی می گردد.
باتشکر : اتحادیه تاکسیرانی کشور
ما را در سایت به بهانه سالگرد زکریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46