چقدر زود گذشت کی فقدانت یک سال شد . زود رفتی خیلی زود . به این زودیها فراموشت نمی کنیم ؟ خنده هایت یادمان هست شوخی ها و لطیفه هایت . بیشتر ما ها هم پای دکتریت نشستیم و ویزیت شدیم .و از ته دل خندیدیم ؛اصطلاحات و حرکات منحصر بفردت را چگونه فراموش کنیم ؟ راستی نگفتی منگ یعنی چه یا سخله بج بج یا .... و .... تو همیشه پاس هایت باید 1.20 از تور فاصله داشته باشد چرا بی احتیاطی کردی و در دام تور اجل افتادی ؟ راستی از وقتی که رفتی سالن ورزشی ما هم تاب تنهایی نیاورد و فرو ریخت و ما ماندیم و آوار غم و تنهایی و... خدایت بیامرزد
برچسبها: زکریا ؛ شاهزید, سالن ورزشی شاهزید
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم آبان ۱۳۹۶ساعت 20:49  توسط شاهزیدی
|
به بهانه سالگرد زکریا...
ما را در سایت به بهانه سالگرد زکریا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 23:26